Polsk Norsk Consulting - Bryne

Butikker og tjenester i Norge

Polsk Norsk Consulting - Bryne

Polsk Norsk Consulting - Bryne

Publisert den: - Visninger: 1 121 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 14 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 108 - Resultat: 4.5

Polsk Norsk Consulting i Bryne: Profesjonell Hjælp

Polsk Norsk Consulting (PNC) tilbyr en rekke tjenester til personer med ulik bakgrunn og behov. Med et fokus på tilgjengelighet for alle, har de inkludert fasiliteter som toalett for personer i rullestol og spesialiserte tjenester på stedet.

Avtale Kreves for Effektiv Planlegging

For å sikre god service er det viktig å bestille avtale. Dette gjelder spesielt for de som har spesifikke behov eller som ønsker nettavtaler. PNC tilbyr ulike tjenestealternativer tilpasset klientens krav.

Fokus på Mangfold og Inkludering

Etter tilbakemeldinger fra klientell, fremstår PNC som LHBTQ+-vennlig og vennlig mot transkjønnede. Selskapet jobber aktivt for å skape et trygt miljø, noe som er essensielt for å bygge tillit hos alle kunder.

Kunderfaringer med Polsk Norsk Consulting

Meningene om PNC varierer. Noen kunder roser selskapet for deres raske og effektive behandling av saker, mens andre opplever manglende kommunikasjon etter betaling. En kunde sa: "Alt var bra helt til jeg betalte for tjenesten," noe som understreker viktigheten av kontinuerlig oppfølging.

Tilgjengelige Fasiliteter

PNC er utstyrt med nødvendige fasiliteter som gjør det enklere for alle, inkludert bord for personer i rullestol. Dette viser at de tar tilgjengelighet på alvor, noe som er en fordel for bedriftskunder og privatpersoner.

Avsluttende Tanker

På tross av blandede tilbakemeldinger, har PNC klart å etablere seg som en aktør med et bredt spekter av tjenester. Det anbefales derfor å ta kontakt for å se hvordan de kan hjelpe deg med dine spesifikke behov, samtidig som du drar nytte av deres tilgjengelige fasiliteter og støtte.

Du finner oss i

Telefonen til nevnte Advokat er +4751212600

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4751212600

kart over Polsk Norsk Consulting Advokat, Sosialtjeneste-organisasjon, Skattekonsulent, Skatterådgivning, Oversetter i Bryne

Våre servicetider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag (I dag) ✸
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis du ønsker å oppdatere noen informasjon som du mener ikke er nøyaktig relatert til dette portalen, vi oppfordrer deg til å sende en melding slik at vi vil fikse det så snart som mulig. Takk på forhånd vi setter pris på det.

Bilder

Videoer:
https://www.tiktok.com/@advokatfirmajahaj/video/7485035370212642070
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 14 av 14 mottatt kommentar(er).

Laila Nordahl (26.04.2025, 19:35):
Svært hyggelig selskap, tusen takk for hjelpen, jeg er svært tilfreds med arbeidet de gjorde for meg 👍...
Anne Johannsen (26.04.2025, 10:56):
Eg vil anbefale det på det sterkaste. Rask behandling av saka. :)
Anneli Evensen (24.04.2025, 22:57):
Veldig raskt og profesjonelt skatteløsning. Eg anbefaler Polsk Norsk Consulting.
Aleksander Wang (21.04.2025, 13:37):
Eg vil anbefale dei i fleire år, dei har effektivt og raskt ordna opp i kontoen min.
Annette Vatn (21.04.2025, 09:24):
Eg anbefaler! Full profesjonalitet.
Sindre Strand (18.04.2025, 11:47):
Karikatur av et skatteselskap. Du belastet meg totalt nesten 5.000 kr for oppgjøret, og ved utgangen av 2023 fikk jeg en betalingspåminnelse for faktureringsfeil (ca. 4.000 kr). Jeg tok selvfølgelig kontakt med PNC og forklarte situasjonen, de opplyste at det var en feil fra norsk side, og insisterte på at de ville kontakte meg igjen for å fikse det (skatt feil?). Jeg har ikke fått noen tilbakemelding før i dag, og du svarer ikke på mailene mine og svarer ikke på telefonen fra nummeret mitt :) Jeg anbefaler det absolutt ikke 👎
Guro Sørlie (17.04.2025, 17:34):
Eg vil sterkt anbefale å samarbeide med dette selskapet. De er svært profesjonelle og svarar raskt. De viser ekte interesse for klienten sin, og leverer alltid kvalitetsservice!
Grete Pedersen (16.04.2025, 21:23):
Jeg elsker Advokatbloggen din. Det er så informativ og interessant å lese om rettslige spørsmål. Takk for at du deler din ekspertise med oss!
Elias Midttun (16.04.2025, 02:51):
Godt samarbeid :) - Flott samarbeid!
Anita Rogstad (15.04.2025, 14:43):
Eg vil anbefale PNC, dei vil alltid hjelpe deg med offisielle saker. Veldig hyggelige folk, noko som gjer det enkelt å prate med dei (særleg fru Kasia og Hr. Krzysztof). Fleire gonger kunne eg ringe seint for å få hjelp og råd. Med vennleg helsing, eg anbefaler dei på det sterkaste.
Rolf Hjelmervik (15.04.2025, 07:31):
Alt er flott til betalingen for teneste er gjort, og me er sjølvsagt alltid i kontakt. Men når problem oppstår, er det ingen rådgjevar tilgjengeleg.
De avtalar ein telefon for å gjere rettingar (eg skreiv på måndag, dei skulle berre ringe meg på fredag!!!), og så ringer dei ikkje eller svarar på meldingar den neste veka. Forskjellen i refusjonsberekningane deira er tydeleg til min skade.
I tillegg, etter å ha gitt ein negativ meining, fann dei umiddelbart tid til å kontakte meg, forklare og utan engang å be om unnskyldning at konsulenten ikkje hadde planlagt meg til denne fredagen om 4 dagar, men om 2 veker! I tillegg trugar han meg med ein advokat for å gi ein negativ meining. Etter alle desse ubehagelege opplevingane bestemte dei seg for å korrigere berekningane.

Helt uhøfleg og uprofesjonell tilnærming.
Han skriv usanningar på Facebook og så blokkerer dei meg slik at eg ikkje kan svare på det. Dei skriv om skjermbilete av samtalar, vis dei gjerne, for eg har dei òg til skade for deg :). Eg har òg bevis på at eg skriv sanninga :) Pinleg og frekk.
Eg anbefaler det ikkje.
Hanne Bakke (15.04.2025, 07:13):
Takk til PNC-konsulentane for å hjelpe meg med å få skatterefusjon ;)
Eg vil definitivt bruke dei igjen og anbefale dei.
Dagny Strøm (12.04.2025, 14:56):
Dette firmaet er en katastrofe på alle måter. For et år siden bestilte jeg pleiepenger som de skulle ordne for meg, og alt var bra helt til jeg betalte for tjenesten. Det var stille frem til mai, da begynte jeg å lure på hva som foregikk. Siden den gang har jeg prøvd å ringe PNC, men ingen har svart på telefonen min de siste 5 månedene. Bare noen overfladiske og løgnaktige tekstmeldinger som sier "alt er bra" eller "søknaden din behandles". Dessverre stemmer ingenting av dette, for da jeg kontaktet NAV og ba om en forklaring, sa de at de aldri hadde mottatt søknaden min... Slik er selskapet. Null kommunikasjon, null kompetanse og konstant skam via tekstmeldinger. Nå har jeg bedt om at dokumentene mine sendes tilbake til meg i en uke, men selvfølgelig er det det samme – ingen svarer på telefonen, bare noen tekstmeldinger om at det ikke er dokumenter ennå. Jeg tror at de for øyeblikket kan bare sende tekstmeldinger, og kanskje en dag vil de lære seg å sende e-post. Kanskje til og med svare på telefonen? Hvem vet... Men inntil videre anbefaler jeg deg å rake løvet og måke snøen, istedenfor å late som om dere representerer folks interesser, for det er definitivt over deres evner. Jeg regner allerede med at jeg har tapt hele summen av pleiepengene fra PNC, men jeg håper at ved å lese denne kommentaren får du en idé om hvordan samarbeidet mitt med dem har vært. Jeg fraråder det absolutt!
Kine Foss (12.04.2025, 09:17):
Svært profesjonell og effektiv tjeneste, jeg anbefaler virkelig!
Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.