Purehelp.no As - Lier

Butikker og tjenester i Norge

Purehelp.no As - Lier

Purehelp.no As - Lier

Publisert den: - Visninger: 619 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 22 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 53 - Resultat: 3.4

Bedriftsrådgivning hos Purehelp.no AS

Purehelp.no AS, beliggende i Lier, tilbyr en rekke tjenester innen bedriftsrådgivning. Imidlertid har de fått en del negativ respons fra kunder som har opplevd problemer med tilgjengeligheten og tjenestene deres.

Tilgjengelighet og kundeservice

Flere kunder har rapportert om dårlig tilgjengelighet når det gjelder kundeservice. Mange har opplevd at e-poster forblir ubesvarte og at telefonhenvendelser ikke blir besvart. Dette kan skape frustrasjon for bedriftseiere som trenger rask hjelp til sine saker. Det er viktig for et rådgivningsfirma å ha god tilgjengelighet for å kunne støtte sine kunder effektivt.

Parkering for personer i rullestol

En annen bekymring er tilretteleggingen for personer med nedsatt mobilitet, spesielt når det gjelder parkering for personer i rullestol. Det er avgjørende at slike tjenester er tilgjengelige for alle kunder som besøker kontoret. Manglende tilrettelegging kan gi inntrykk av at firmaet ikke verdsetter alle sine kunder likt.

Kundeforhold og kontraktsbetingelser

Kunder har uttrykt misnøye med kontraktsvilkårene, som ofte innebærer automatisk fornyelse uten tilstrekkelig varsling. Dette har ført til at mange føler seg "låst" i langvarige avtaleforhold mot sin vilje. Ifølge kommentarer kan dette være i strid med Avtalelovens § 36, noe som reiser spørsmål om lovligheten av praksisen.

Sluttord

Det er tydelig at Purehelp.no AS har utfordringer med sin kundetilfredshet og tilgjengelighet. For bedrifter som vurderer deres tjenester, er det viktig å veie risikoene knyttet til kontraktfornyelse og tilgjengelighet av kundeservice opp mot behovene for bedriftsrådgivning.

Du kan nå oss i

Telefonnummeret til nevnte Bedriftsrådgivning er +4732241400

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4732241400

kart over Purehelp.no AS Bedriftsrådgivning i Lier

Våre åpningstider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag (I dag) ✸
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis du krever å endre noen informasjon som du mener ikke er presis vedrørende dette portalen, vi ber om å levere en melding så vi vil justere det ved første anledning. Takk på forhånd takk.

Bilder

Videoer:
https://www.tiktok.com/@gruehandelognaering/video/7482762141448097046
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 22 mottatt kommentar(er).

Viljar Røyland (29.04.2025, 10:04):
UNNGÅ DETTE! PureHelp har en oppsigelsestid på 2 måneder, og følger opp kontrakten per e-post om fornyelse når det er mindre enn 2 måneder igjen. Dette betyr at kundene blir fanget i en ny kontraktsperiode, uten å ha samtykket til dette. I tillegg henvender de seg til flere personer i samme bedrift, uten tilstrekkelig informasjon om eksisterende avtaler.

Hvis de hadde vært seriøse, ville de fulgt opp med kundene sine FØR oppsigelsestiden, og hvis de hadde hatt et godt og unikt produkt, ville de ikke fått oppsigelser.

Vi synes det er useriøst med selskaper som tilbyr avtaler som automatisk fornyes, hvor PureHelp tilsynelatende "håper at kunden ikke legger merke til dette" og glemmer å si opp, eller det oppstår noe "rot" og dermed blir ikke avtalen sagt opp umiddelbart. Hele praksisen rundt denne automatiske fornyelsen og ett års binding kan være i strid med Avtalelovens § 36, og i ytterste konsekvens ulovlig.
Gro Haugen (28.04.2025, 09:19):
Dårlig selskap som sender mye spam, selv om vi har meldt oss av fortsetter de å sende.
Hallgeir Bakken (27.04.2025, 18:44):
Bare en videreformidling av Bisnodes tjenester. Arrogant og "streng" kundeservice med dårlige vilkår. En av de første tingene jeg kuttet ut hos ny arbeidsgiver. Virker nesten useriøst.
Terje Waage (24.04.2025, 06:07):
Ølhagen 👍 …

Ølhagen ser flott ut! Skulle ønske jeg kunne tilbringe litt tid der og slappe av med en kald øl. Takk for at du delte dette flotte stedet med oss.
Anita Kristiansen (20.04.2025, 21:01):
Prøver å lure kunder til å forlenge abonnementet med et nytt år, med begrunnelse av at oppsigelsen ikke er mottatt.
Birgitte Mellem (19.04.2025, 17:43):
Nettstaden er informativ og intuitiv, enkelt å bruke. Dette imponerte meg som liten bedriftseigar, og eg gjekk med på ein utvida pakke, ein avtale. Denne tok det fleire år å kome ut av, fordi det var tidsfristar for å seie opp, så vart det autofornya mot min vilje, fleire gonger. Det enda med at eg sa opp, med lang forhåndsbetalt tid framføre meg. Følte meg lurt der. Dette er mange år sidan, håpar dei har endra denne praksisen. For meg vart entusiasmen snudd til skuffelse.
Victoria Røyland (19.04.2025, 10:56):
Litt nysgjerrig? Dette er staden for å snuse rundt i rekneskapet.
Emma Rasmussen (16.04.2025, 19:04):
Bilbedrag, sender e-poster som ser ut som de er fra det offentlige, der de ber om oppdatering av informasjonen, som selvfølgelig koster penger.
Julie Pettersen (16.04.2025, 18:59):
Eg antar at hvis du ikkje snakkar norsk, legger de på deg midt i ein samtale! Korleis kan eit slikt selskap hjelpe andre? Ren frekk, tenk på dette namnet!
Simen Aas (15.04.2025, 09:30):
Dere er lureri.. dere lager avtaler og nekter å si opp avtalene.. dere svarer ikke på e-post, dere svarer ikke på telefonen. Dere er lureri.
Anita Jørgensen (13.04.2025, 07:57):
PureHelp har 2 måneders oppsigelsestid, og følger opp kontrakten for fornyelse når det er mindre enn 2 måneder igjen. Hadde de vært seriøse så hadde de fulgt opp før oppsigelsestiden, og hadde de hatt et godt produkt så hadde de ikke fått oppsigelser.

Jeg har til og med fått telefon fra deres selger som påstod at jeg ikke hadde sagt opp og at jeg derfor måtte ha et år til, selv om jeg da hadde sagt opp nesten et år i forveien.

Hold dere langt unna dette useriøse firmaet.
Anita Tjøstheim (12.04.2025, 05:20):
Fantastisk bra verktøy for å få informasjon om norske bedrifter
Jorunn Stensrud (12.04.2025, 04:08):
Pro-utgaven er ekstremt lite brukervennlig, dårlig oppdatert og dyr, samt med svært dårlig kundeservice.
Dagfin Strøm (11.04.2025, 17:52):
God side som har det meste om bedrifter
Eirin Brekke (10.04.2025, 10:17):
Gode tenester for dei som ynskjer djupneinfo om norske og svenske føretak 🙂 ...
Solveig Hildre (08.04.2025, 11:19):
Flott ressurs for bedrifter, deres økonomi, roller osv.
Synnøve Tjøstheim (07.04.2025, 14:58):
Gjev deg dei opplysningane du treng.
Petter Lunde (06.04.2025, 17:32):
Flott informasjon om bedrifter og eiere
Anne Lund (04.04.2025, 07:03):
Eg finn den informasjonen eg treng.
Kristin Lundgren (03.04.2025, 05:07):
Den beste nettsiden hvis du leter etter nøkkelinformasjon og historie om bedrifter.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.