Biltema - Bø

Butikker og tjenester i Norge

Biltema - Bø

Publisert den: - Visninger: 2 441 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 68 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 177 - Resultat: 4.2

Biltema Bø: Tilgjengelighet og Levering

Biltema i Bø er en stor butikk med et variert utvalg av produkter. Det er imidlertid rapportert om problemer med tilgjengelighet på varer. Mange kunder har opplevd at varer som er tilgjengelige på nett, ikke alltid er å finne i butikken. Kunder har også rapportert om lang leveringstid og forvirring omkring bestillinger. Dette kan være frustrerende og skape misnøye blant kundene.

Resirkulering og Batterier

Biltema tilbyr en rekke tjenester, inkludert resirkulering av gamle batterier. Dette er en viktig tjeneste for miljøbevisste kunder. Det er dog viktig å merke seg at kvaliteten på batteriene av og til har blitt kritisert. Flere kunder har rapportert om problemer med batterier som ikke fungerer som de skal, samt dårlig kundeservice når det gjelder garantisaker.

Kundebehandling og Betaling

Kundebehandlingen varierer i Biltema Bø. Noen kunder har hatt gode erfaringer, mens andre har opplevd dårlige tjenester. Det har blitt bemerket at ansatte til tider er lite tilgjengelige på gulvet, noe som gjør det vanskelig å få hjelp. Når det gjelder betaling, tilbyr butikken flere alternativer, inkludert kredittkort, debetkort og NFC-betaling med mobil. Hurtigbetjening ved kassen er også tilgjengelig, men det er rapportert om ventetider ved retur av varer.

Tilrettelegging for Alle

Butikken i Bø har inngang for personer i rullestol, og det finnes også parkering for personer i rullestol. Dette gjør det lettere for alle kunder å handle, men det er fortsatt forbedringspotensial når det gjelder bemanning og serviceopplevelsen.

Handling i Butikken og Henting i Butikk

Mange kunder setter pris på muligheten for handling i butikken og henge varer i butikk. Likevel har det vært tilfeller hvor kunder har måttet vente unødvendig lenge på hjelp eller ikke fått varene sine levert som avtalt. Dette påvirker den totale opplevelsen negativt.

Konklusjon: Planlegging for Fremtiden

Biltema i Bø har potensial, men det er behov for planlegging og forbedringer i driften. Med bedre systemer for tilgjengelighet, kundebehandling og varsling om lagerstatus kan butikken bli en mer attraktiv destinasjon for kunder i Telemark.

Vi er basert i

Telefonen til dette Bildelforhandler er +4722222022

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4722222022

Våre åpningstider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag (I dag) ✸
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis du krever å endre noen detalj som du føler ikke er nøyaktig om denne nettsiden, vi ber om å levere en melding slik at vi kan vi vil rette det ved første anledning. Takk på forhånd tusen takk.

Bilder

Videoer:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 68 mottatt kommentar(er).

Hilde Nordahl (19.08.2025, 15:59):
Det er så mye trafikk og folk bryter ikke Covid-19 retningslinjene.
Ragnvald Nordby (19.08.2025, 10:44):
Det er så mange ting å velge mellom, det er vanskelig å bestemme seg!
Laila Wold (18.08.2025, 06:44):
Helt greit, dette er en helt ok omtale av bildelforhandleren. Jeg synes det er bra at de har et godt utvalg av bildeler og rask leveringstid. Takk for innlegget!
Ingrid Dahl (17.08.2025, 10:09):
Veldig imponerende, rent, god service og ansatte som virkelig jobber hardt. Anbefales!
Emma Olsson (16.08.2025, 03:28):
Vennlige og hjelpsomme ansatte. Fikk tak i det jeg trengte. Butikken var oversiktlig og ryddig, veldig fornøyd!
Vebjørn Stokke (15.08.2025, 05:44):
Stor flott butikk.
Stor flott butikk.
Erika Johannsen (14.08.2025, 23:29):
Å kjøpe billige ting betyr ikke alltid dårlig kvalitet, men det er viktig å ha dette i tankene. Mange av kundene våre er klar over dette når de handler hos oss.
Karen Årdal (13.08.2025, 01:08):
God butikk. Stort utvalg og gode priser. Anbefales!
Mathias Olsson (12.08.2025, 14:24):
En stor butikk med industrielle verktøy, husholdningsverktøy, VVS-utstyr, elektriske verktøy og rengjøringsutstyr for hjemmet og bilene. Butikken har et bredt utvalg av leker for barn og aktivitetsutstyr, samt pedagogiske materialer, skrivesaker og tegneserier for både voksne og barn. Du finner klær og sko for alle sesonger, arbeidsklær og sportsutstyr, samt bildeler og fiskeutstyr.

For øyeblikket stråler butikken med mange nye varer, spesielt produkter relatert til julen. Det er også lagt ut varer i forkant av nasjonaldagen i Norge. Sortimentet endres i takt med årstidene. Akkurat nå kan du finne alt du trenger til sommeren, inkludert bade- og fiskeutstyr. Veldig sjarmerende!
Ragnar Berg (11.08.2025, 04:32):
Alltid fantastisk på BT, det er virkelig en flott side å besøke for å finne de beste bildelene til din bil!
Steinar Karlsen (07.08.2025, 09:07):
Er som andre bilforhandlere, men med et unikt utvalg av biler og en fantastisk kundeservice. Jeg har hatt en flott opplevelse med denne bildelforhandleren og kan trygt anbefale dem til alle som leter etter sin neste bil. Takk for en flott handel!
Magne Amundsen (30.07.2025, 19:20):
Flott shoppingtur de hadde alt som sto på handlelisten min 😃 ,,, og enda mer 😔 og da må man være litt forsiktig. Alt i alt en fin handlevogn og God hjelp fra de ansatte hvis jeg lurte på noe.👀 ...
Laila Olsson (30.07.2025, 01:34):
Flott bildelforhandler med svært hjelpsomt personale 😀😀😀 …
Anja Røyland (27.07.2025, 08:15):
Stor butikk og hyggelig betjening 👍👍 ...
Dagny Dalene (24.07.2025, 22:07):
Vi trengte noe fra lageret, men de visste ikke hvor det var! Så det var umulig å finne det☹️ Selv om vi hadde sjekket at varen var på lager!
Cecilie Johannessen (24.07.2025, 13:04):
Hyggelige ansatte med tregt retursystem. (Basert på disse opplevelsene alene) Ikke kjøp strøm-forgreininger her.

En kamerat kjøpte en strømforgrener til meg (6 uttak med knapp) som viste seg å være defekt. Jeg måtte slå den av og på flere ganger med knappen før den stabiliserte seg og faktisk sendte strøm i mer enn ett millisekund fra uttakene. (Alt koblet til slet mens jeg prøvde) Den tålte heller ikke å ha noe koblet til eller fra uten at strømmen ble kuttet. (Knappen lyste som om det ikke var noe problem)

Jeg sprang raskt innom butikken da jeg passerte en dag og kjøpte en annen type strømforgreiner. Jeg spurte om den jeg valgte ville være grei å bruke til en stasjonær PC, og fikk beskjed om at den ville fungere helt fint. (De fleste gjør det jo i praksis) Det viste seg at jeg hadde valgt en som ikke var jordet og som ikke passet til jordede stikkontakter.... Jeg var like distrahert som personen i kassen da jeg var veldig uoppmerksom i farten med tanke på hvor gunstig det er å ha jording for dataelektronikk.

Jeg skulle returnere begge forgreinerne, og det tok omtrent 10 minutter å få det gjort. Jeg hadde kvittering for den ene og dato + beløp for den andre, så de kunne finne den. Selv om det bare var en annen kunde i butikken, synes jeg 10 minutter er lenge å vente på Biltema etter min mening, så jeg forsto godt at han prioriterte den andre kundens kjøp før min retur. Hvis det hadde gått raskere, ville jeg ikke hatt noe problem med dette, men hvis det hadde vært 2 eller 3 andre kunder i køen, burde det ikke være bare en ansatt i kassen uten at noen må vente altfor lenge.

Vanlig handel går fort her, men en retur tar for mye tid av en ansatt. Enten på grunn av den ansattes manglende erfaring med returer, eller et tungvindt og lite effektivt system.
Cathrine Ulvestad (22.07.2025, 16:10):
Det var en liten gruppe som gikk fort og greit.
Kim Sundby (21.07.2025, 03:13):
Jeg hadde en dårlig opplevelse nylig. Systemet deres for garanti og reklamasjon er ikke bra. De ba om kvittering, hele kjøpesummen og dato for når vi fikk varen i gave. Det virket veldig unødvendig og komplisert.
Karen Ågotnes (20.07.2025, 15:00):
Her får du det meste for de fleste! Strålende utvalg og kvalitetsprodukter som passer enhver smak 👍🏻…
Gustav Kvisvik (20.07.2025, 13:31):
Ren, ryddig og oversiktlig Biltema-butikk. Butikken har rikelig med parkeringsplasser og et pent kundetoalett. Det er imidlertid litt skuffende at det vanligvis ikke er ansatte til stede "på gulvet" for å hjelpe. Man må gå til kassen for å be om assistanse.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.