Bomstasjon Flyt AS i Bergen – En Kritisk Gjennomgang
Bomstasjon Flyt AS har fått mye kritikk fra kunder som har opplevd en rekke problemer knyttet til fakturering og kundeservice. Mange av kommentarene indikerer at dette er et selskap som sliter med å tilby god kundebehandling og transparens.Kundens Opplevelse
Flere kunder har uttrykt frustrasjon etter å ha opplevd komplikasjoner når de forsøkte å avslutte sine avtaler. En kunde nevner at de skiftet fra Flyt til skyttelpass, men fortsatt fikk faktura selv etter å ha solgt bilen. Dette skaper usikkerhet om selskapets rutiner for avtaleavslutning. "De nekter å betale tilbake og sier vi ikke har avsluttet avtalen," sier en kunde, og peker på en dårlig håndtering av kundeforholdet.Problemer med Fakturasystemet
Det er ikke uvanlig at kunder rapporterer om feilaktige fakturaer. En spesielt oppsiktsvekkende historie handler om en kunde som mottok en faktura for en brikke som aldri hadde blitt åpnet. "Bilen brikken tilhører, er ikke kjørt 1 meter på 4 år," klager kunden, og antyder et alvorlig teknisk svikt i systemet. Kundene mener at selskapet ikke tar ansvar for sine feil og ignorerer bevisene de har.Et Selskap Uten Verdiskapning?
Flere kommentarer viser at mange opplever at Bomstasjon Flyt AS ikke bidrar positivt til samfunnet eller miljøet. Det stilles spørsmål ved hvorfor selskapet ikke investerer i mer bærekraftige løsninger, som for eksempel produksjon av elbiler i Norge. "Så langt har selskapet ikke bidratt med verdi til samfunnet og naturen," lyder kritikken.Kundens Rettsikkerhet
Det er også bekymringer rundt selskapets praksis med inkasso. Kunder rapporterer om at de har blitt truet med inkasso for betaling av tjenester de ikke har mottatt, noe som vekker spørsmål om rettferdighet og gjennomsiktighet. "De vil heller ikke se på bevisene," forteller en annen bruker, som føler seg presset av selskapet.Alternativer til Bomstasjon Flyt AS
Flere kunder anbefaler å vurdere andre selskaper for bombrikker. Kommentarene fremhever at det finnes alternativer som kan tilby bedre service og mindre stress for kundene. "Velg skyttelpass framfor Flyt," oppfordrer en kunde som har hatt en negativ opplevelse.Konklusjon
Bomstasjon Flyt AS fremstår som et selskap med betydelige utfordringer når det kommer til kundebehandling og fakturaprocesser. Med et behov for forbedringer og mer fokus på kundeforhold, er det tydelig at mange kunder har hatt negative opplevelser. Det er viktig for potensielle kunder å være oppmerksomme på disse problemene før de inngår en avtale med selskapet.
Vi er i
Våre publikumstider er:
Dag | Åpningstider |
---|---|
Mandag | |
Tirsdag | |
Onsdag | |
Torsdag | |
Fredag | |
Lørdag (I dag) ✸ | |
Søndag |
Nettstedet er Flyt AS
Hvis du ønsker å modifisere noe element som du mener ikke er korrekt om denne siden, vi ber om å levere en melding slik at vi vil fikse det så snart som mulig. Med forventning vi setter pris på det.