Elkjøp Drammen - Drammen

Butikker og tjenester i Norge

Elkjøp Drammen - Drammen

Publisert den: - Visninger: 20 626 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 93 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 1964 - Resultat: 4.0

Elkjøp Drammen: En Komplett Elektronikkbutikk med Utfordringer

Elkjøp i Drammen er en velkjent elektronikkbutikk, populær for sitt brede utvalg av produkter som lyspærer, batterier, og mange typer elektronikk. Butikken tilbyr også kostnadsfri parkeringsplass, noe som gjør det lettere for kunder å handle med bil.

Tjenestealternativer og Tilgjengelighet

Butikken har flere tjenestealternativer tilgjengelige for kundene, som hurtigbetjening, levering av varer, henting i butikk, og muligheten for NFC-betaling med mobil. Det skal imidlertid nevnes at til tross for disse alternativene, har mange kunder rapportert om lang ventetid og mangel på tilgjengelighet når de søker hjelp fra de ansatte.

Kundeservice og Kvalitet på Produkter

Flere kunder har uttrykt skuffelse over kundeservice nivået, med rapporter om ansatte som mangler kompetanse på lovverket og håndtering av reklamasjoner. Det har også blitt hevdet at ansatte har lagt skylden på kunden for fabrikasjonsfeil, noe som har ført til frustrasjon blant trofaste kunder. Mange kunder har opplevd lange ventetider, spesielt i serviceavdelingen, der det kan ta opptil en time før man får betjent. Dette kan være svært irriterende, spesielt når man ønsker å få løst en reklamasjon eller spørsmål om et produkt. Det er også kritikk mot butikkens håndtering av prismatch, hvor enkelte kunder føler at lovverket ikke blir fulgt.

Parkering og Tilrettelegging for Rullestolbrukere

Elkjøp Drammen har en stor parkering tilgjengelig, inkludert parkering for personer i rullestol. Imidlertid har noen anmeldelser indikert at butikken ikke alltid er lett tilgjengelig for rullestolbrukere på grunn av layouten inne i butikken. Flere har kommentert at det kan være vanskelig å navigere mellom hyllene.

Avsluttende Tanker

Til tross for utfordringene med kundeservice og ventetider, er Elkjøp Drammen fortsatt en butikk med et stort utvalg av produkter for elektronikkelskere. Med muligheter som debetkort og kredittkort betaling, er det enkelt å handle. Likevel er det viktig for ledelsen å ta tilbakemeldingene fra kundene på alvor, og jobbe for å forbedre servicenivået for å beholde sine kunder fremover.

Lokalene ligger i

Telefonnummeret til nevnte Elektronikkbutikk er +4721002121

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4721002121

Våre åpningstider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag (I dag) ✸
Fredag
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis du ønsker å justere noen informasjon som du tror ikke er nøyaktig vedrørende dette nettstedet, vi oppfordrer deg til å levere en melding så vi vil håndtere det raskt. Med forventning takk.

Bilder

Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 93 mottatt kommentar(er).

Hildegunn Bakken (29.07.2025, 06:43):
Koselig betjening og god service.
Preben Rolfsen (28.07.2025, 20:43):
Alltid likt butikken. Inntil jeg skulle reklamere på gaming headset til 999 kr. Kjøpt i 2019. Men flere av de ansatte var nedlatende og sa at det bare var 2 års garanti. Nei, 5 år ifølge reklamasjonsloven. Nei, de sammenlignet gaming headsettet med en sko og mente det var naturlig at det ble slitt, selv om det ikke var noen skade og ingen kabelbrudd. Jeg jobber med teknologi selv og kjenner loven. Men de stoler bare på sine ark. De mente at siden produktet hadde så lav verdi, burde man ikke forvente lang levetid, derfor bare 2 år. Produkter til 2k kan du få mer garantidekning på.. Dette står ingen steder på Lovdata! Elendig butikk som aldri får mer penger fra familien min. Buskerud storsenter tok imot reklamasjonen med en gang uten å si noe. Ble fornøyd der og brukte mer penger der.
Julie Gulbrandsen (28.07.2025, 05:02):
Har et bra utvalg av varer, men utrolig dårlig service. Spesielt i kassen ved betaling, service/retur. Så hvis du faktisk skal kjøpe noe anbefaler jeg at du setter av 2 timer+
Kåre Horn (27.07.2025, 20:27):
Flott service og flinke folk. De er veldig dyktige på kundeservice og følger opp saker på en god måte. Jeg kjøper alltid telefoner hos Elkjøp, men avdelingen i Drammen er utrolig bra.
Mads Hildre (24.07.2025, 01:07):
Med hjelpsomme og profesjonelle ansatte er dette virkelig en fin handelsopplevelse. Takk for god service!
Henrik Ottosen (24.07.2025, 00:33):
Jeg fikk to stk PC til andre med hjem til meg selv. Det ser jeg på som lite positivt når det gjelder sikkerheten! Har nå vært ut og inn av Elkjøp de siste 14 dagene for å utbedre feil på oppdatering av ny PC. Ga til slutt opp! Måtte kontakte privat hjelp istedet. Det meste av det Elkjøp hadde gjort var galt! Måtte oppdatere det meste på nytt. Aldri mer Elkjøp for oss! Heretter blir det kjøp av PC-firma når det gjelder ny PC. Lite kunnskap fra Elkjop! Svært dårlig kundebehandling har de også! Vi er faktisk ganske sjokkert og sliten av alt. Fikk en litt dyrere PC som trøst. Men skulle heller vært foruten alt rotet.
Ingunn Osmundsen (22.07.2025, 15:58):
Eg fekk varer i gave. Sida eg trengte andre verktøy i staden for desse varene, returnerte eg dei til Elkjøp og ba om bytte. Eg ønska å kjøpe eit anna produkt i staden for produkta eg returnerte. Nokre dagar seinare fekk eg vite at Elkjøp lurte meg og refunderte pengane til personen som kjøpte gaven til meg. Dermed vart eg eit offer. Eg avsluttar mitt kundeforhold med Elkjøp.
Ingvild Sandvik (21.07.2025, 04:33):
Kort sagt: Her har de en ansatt som presser deg fra forbrukerrettighetene dine helt på slutten av prosessen, så butikken sparer penger. Er du konfliktsky og har en reklamasjon, IKKE gå hit, ingen teknisk dings er verdt opplevelsen.

Har vært her mange ganger og til tross for lange ventetider og til tider svært manglende kunnskap hos personalet, har det vanligvis gått greit nok og de har i det minste vært hyggelige. Kjøpte en Ecovac Deebot som sluttet å moppe langt innenfor garantitiden, så den ble sendt til service uten noen løsning. Verkstedet rotet det til hele tiden, en gang bare byttet de hjulene (som ikke hadde noe med problemet å gjøre) til felles frustrasjon fra betjeningen, kundeservice og meg, men i det minste fikk man seg en god latter. Til slutt, etter det 3. og siste mislykkede forsøket på å fikse det, fikk jeg en sms om at et nytt produkt kunne hentes i butikken. Personen bak kassen kunne ikke se at de hadde varen på lager, og sa hun måtte gå for å hente noen - sjefen var ikke tilgjengelig, sa hun, og jeg sto der som et spørsmålstegn.

Den fyren som kom ville presse meg til å frasi meg rettighetene mine som forbruker, noe som i seg selv er hårreisende. Han brukte hersketeknikker, latterliggjorde meg foran køen og til tross for at han innrømmet at han ikke hadde noen juridisk bakgrunn, mente han at han forsto loven og sa at han (!) allerede hadde hevet kjøpet fordi Elkjøp ikke hadde tilsvarende vare inne, og at jeg ikke hadde krav på å få et gratis, dyrere produkt - noe jeg heller aldri hadde bedt om. Helt absurd hele greia når butikken allerede hadde bestemt at jeg skulle få et nytt produkt, som jo er en selvfølge - ombytting etter forbrukerkjøpsloven. Synes likevel det sykeste med hele dette opptrinnet var at han sa "jeg har jobbet med dette i årevis. Sånn gjør man det alltid, og alle andre før deg har godtatt dette. Hva kommer det av tror du? Hva gjør deg så spesiell?" Ingen tvil om at han har fått viljen sin igjennom før, og skremt kunder til å gi opp. Har selv jobbet med kundebehandling i årevis, så jeg er ikke akkurat konfliktsky eller usikker på min sak, men selv jeg vurderte å gi opp for å komme meg unna og slippe. Det var helt ubeskrivelig ubehagelig. Da jeg dro derfra etter å ha bedt fyren nok en gang om å gi beskjed til noen med myndighet der om å ta kontakt med meg, ropte han etter meg "du drøyer det bare for deg selv! Det kommer bare til å ta mer tid for deg å få pengene tilbake, som er det eneste som kommer til å skje her!" ... Assa wtf? Tok kontakt med kundeservice på telefon, de beklaget sterkt, snakket med sjefen sin og sa de skulle ta kontakt med butikken igjen for å instruere dem om å finne et tilsvarende produkt og sende det til meg. Jeg skulle ønske de bare kunne ordnet det der eller gjennom en annen butikk, men jeg er visst dessverre bundet til Elkjøp Drammen. Vi får se hva som skjer videre, sjefen for serviceavdelingen på Elkjøp Drammen er visst tilbake på mandag. Uansett kommer jeg aldri til å sette mine ben i denne butikken igjen og kommer sannsynligvis ikke til å handle mer hos Elkjøp. En utrolig skjellsettende opplevelse jeg virkelig ikke unner noen.
Birger Magnussen (18.07.2025, 06:34):
Synes det er ganske merkelig at dere tilbyr "klikk og hent, klart på 1 time i butikken", men etter 1,5 timer og ingen melding drar man dit for å sjekke, og må fortsatt vente 10 minutter før varen er klar til å bli hentet.. Dårlig!!
Birger Ulseth (15.07.2025, 20:36):
Har kjøpt et kjøleskap i en butikk med avtale om hjemlevering. Ventet på avtalt dag som angitt fra kl 13-17. Har ikke mottatt varen. Har ikke fått informasjon og butikken er ikke mulig å kontakte. Prøvde chatfunksjonen uten respons. Det bør være mulig å kontakte kundeservice eller lignende i butikkenes åpningstid. Dette er altfor dårlig!
Lucas Halvorsen (15.07.2025, 07:11):
Fantastisk kundeservice! Vi bestilte Epoq kjøkken, vi hadde Lisa som kontakt og var kjempe fornøyde! Alle spørsmål vi hadde løste hun, og da vi dessverre ikke fikk blandebatteriet til tiden fikk vi mulighetene til et annet. Er utrolig fornøyd, vi har ringt inn også når Lisa ikke har vært der og fått alltid svar. Har hatt en super opplevelse og anbefaler andre å kjøpe kjøkken her og!
Edvard Rise (14.07.2025, 18:54):
Ikke gå inn i den døra, vennen min. Ta en kø lapp ved hver avdeling, personalet sitter på bakrommet og skravler mens 14 personer venter i kølapp-systemet. Når du mangler deler, så er det din feil.
Guri Bredesen (13.07.2025, 01:12):
Ein flott butikk med "ny" design og hyggelege tilsette, men dei viser ikkje mykje omsorg for dei handlande i rullestolar. Ein kan køyre i "hovudgata" men inne mellom hyllene kjem ein ikkje fram og då er ein like langt. Då vart det naboen Power der det er god plass.
Ellers er det svært god service på Elkjøp.
Eirin Hoel (12.07.2025, 00:41):
Eg er ein fast kunde her berre på grunn av servicen. Andre Elkjøp-butikkar i Drammen og for eksempel på Slependen kan ikkje måle seg. Heller ikkje konkurrentane i området. Håpar dei nye butikkane også leverer service på same nivå som dei som har vore der ei stund gjer 🤞😊👌…
Leon Tjøstheim (11.07.2025, 20:09):
Har vore på denne Elkjøpen fleire gonger då eg bur i nærområdet. Selgarane er nesten umogleg å få tak i uansett kva avdeling ein går til. Skal ein ha hjelp må ein gjerne vente i 30 minutt-1 time før nokon er tilgjengeleg, og har fleire gonger opplevd at ny elektronikk (blant anna 2 tv-ar), er knust rett ut av esken til tross for forsiktig frakt.

Nesten kvar gong vi besøker denne Elkjøpen med ønske om å få meir informasjon om produkt, endar vi opp med å gå ut av butikken etter sykt lang ventetid for å få tak i tilsette.

Har no slutta å gå her.
Filip Haukelid (10.07.2025, 04:20):
Alltid lang kø de gangene jeg har vært her. Lengre tid å vente enn estimert tid på kølappen. Personale registrerer heller ikke produktene i systemet uten at man husker å be om det, selv om man handler produkter i prisgruppe 2-3000kr. Dermed har man ikke retur mulighet uten å ta vare på papirkvittering. Det er satt opp flere bord og stoler så man kan sitte å vente.
Turid Kristoffersen (09.07.2025, 18:10):
Veldig god service. Noen ganger er ventetiden ved servicepulten for lang. Det kunne vært bedre organisert.
Morten Ottosen (08.07.2025, 21:55):
Trengte en ny TV og dro til Elkjøp Drammen. Ble møtt av en sjelden dyktig ung mann, Loke, som har en utrolig kunnskap og genuin interesse for at jeg skulle få det beste. Jeg har aldri opplevd maken til service!!! Tusen takk for hjelpen, Loke. Anbefales på det sterkeste!
Sander Hanssen (08.07.2025, 04:26):
Midt i julestria er det lange køer men kun én kasse som er åpen. Det ringes desperat etter flere ansatte og man kan se 4 personer i Elkjøp-genser bak kassene, men de prioriterer noe annet...
Kirsten Jensen (07.07.2025, 14:39):
Det er den desidert dårligste kundebehandlingen jeg har vært borti noensinne. Jeg kjøpte en bærbar datamaskin her som begynte å streike innenfor tidsrammen satt av deres regler for åpent kjøp. Jeg var innom og klaget, men fikk kun tilbud om en rask løsning som personalet kunne fikse på et par minutter. Dette var til liten hjelp, men jeg lot det gå en stund før jeg dro ned på nytt for å klage. Andre gangen ble produktet sendt på reparasjon som skulle ta to uker, og jeg måtte betale 1000 kr (!) for å beholde filene mine (som da var omtrent fem dokumenter, siden PC-en var helt ny). Den reserve-PC-en jeg fikk var ikke egnet for mye. Etter noen raske Google-søk begynte teksten å hakke når man skrollet, og ble ulidelig å lese. Etter tre uker begynte jeg å bli utålmodig med reparasjonen, men visste ikke at reparasjonen ikke engang hadde startet. Hver dag kontaktet jeg kundeservice og maste om å få tilbake datamaskinen min, at reparasjonen tok mye lenger tid enn forventet, og at den reserve-PC-en de hadde gitt meg var ubrukelig. Jeg var innom butikken to ganger mens jeg ventet på reparasjonen som fortsatte å dra ut i tid, uten at de kunne gi meg et nytt produkt. Seks uker etter jeg leverte datamaskinen til reparasjon var produktet klart til henting. Det eneste problemet var at feilen ikke var fikset. Til min overraskelse fikk jeg pengene tilbake, men butikken hadde fortsatt tjent 1000 kr (for de fem filene jeg ønsket å beholde) på å ikke gjøre noe som helst. Og ventetiden på servicepunktet i butikken deres var helt absurd. Man må regne med opp mot en times ventetid (hver gang man kommer innom) for å snakke med den personen som tar imot servicesaker. Men det er alltid to personer tilgjengelig for å ta imot nye kjøpskunder, selv når det ikke er kø ved kassa, og det er alltid en mengde mennesker som venter på å komme til servicepunktet. Dette viser tydelig at dere kun er interessert i å motta penger fra nye kunder, og absolutt ikke i å beholde de kundene dere allerede har!

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.