Rauma Energi As - Åndalsnes

Butikker og tjenester i Norge

Rauma Energi As - Åndalsnes

Rauma Energi As - Åndalsnes

Publisert den: - Visninger: 116 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 2 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 14 - Resultat: 3.1

Rauma Energi AS: Energiutstyr og -løsninger i Åndalsnes

Rauma Energi AS tilbyr et bredt spekter av energiutstyr og løsninger til kunder i Åndalsnes og omegn. Med et fokus på tilgjengelighet og kundeservice, har selskapet fått blandede tilbakemeldinger fra sine kunder.

Tilgjengelighet for alle

En viktig faktor for Rauma Energi er tilgjengelighet. Selskapet har tilrettelagt for personer med nedsatt mobilitet: - Inngang for personer i rullestol: Bygningene er utformet slik at de er lett tilgjengelige for alle. - Parkering for personer i rullestol: Det er dedikerte parkeringsplasser nær inngangen for å sikre enkel tilgang.

Kundernes erfaringer med fastprisavtaler

Mange kunder har delt sine erfaringer med Rauma Energi når det kommer til fastprisavtaler. En av de mest fremtredende kommentarene beskriver en utilfredsstillende opplevelse etter bestilling av en fastprisavtale. Kunden ønsket tidlig oppstart, men ble informert om at det ville ta 3 uker, noe som førte til spørsmål om hvorfor det var mulig å velge tidligere dato ved bestilling.

Problemer med prisjusteringer

Flere kunder har også uttrykt frustrasjon over prisjusteringer etter inngåelse av avtale. En kunde opplevde at selskapet reduserte prisene på strøm, men nektet å justere allerede inngåtte avtaler. Denne situasjonen har bidratt til en følelse av svindel blant noen kunder, som mener at de har blitt urettferdig behandlet.

Positiv tilbakemelding

På den positive siden, har det også kommet tilbakemeldinger om fantastisk service. Enkelte kunder har rapportert om en ryddig og seriøs prosess når de har interagert med Rauma Energi, noe som viser at selskapet også har styrker når det kommer til kundeservice.

Konklusjon

Rauma Energi AS spiller en viktig rolle i energimarkedet i Åndalsnes, men det er tydelig at de må jobbe med å forbedre kommunikasjonen om avtaler og priser. Tilgjengeligheten for personer med nedsatt mobilitet er et positivt aspekt ved selskapet, men det er viktig at alle kunder føler seg rettferdig behandlet i sine avtaler.

Beliggenheten til våre lokaler er

Telefonnummeret til dette Energiutstyr og -løsninger er +4771226750

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4771226750

kart over Rauma Energi AS Energiutstyr og -løsninger, Energiselskap, Leverandør av fornybar energi i Åndalsnes

Besøk oss i følgende tider:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag (I dag) ✸
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Dersom du vil å endre noen informasjon som du mener ikke er presis relatert til dette nettstedet, vi ber om å sende oss en melding slik at vi kan vi vil håndtere det ved første anledning. På forhånd takk.

Bilder

Videoer:
https://www.tiktok.com/@solarkit_wosser/video/7499075738621185282
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 2 av 2 mottatt kommentar(er).

Oskar Ulseth (16.05.2025, 00:08):
Bestilte en avtale med fastpris og valgte en tidligere oppstartsdato på bestillingsskjemaet. Etter at jeg fullførte bestillingen, fikk jeg beskjed om at oppstarten ikke ville skje før om 3 uker. Hvorfor er det da mulig å velge en dato på bestillingsskjemaet for fastpris, og hvorfor står det at man mister angreretten hvis man velger tidlig oppstart? Fikk heller ingen respons på min første e-post da jeg ønsket å benytte angreretten.
Herman Hoff (15.05.2025, 18:08):
Obs obs! Svindel!

Eg har inngått ein fastprisavtale med Rauma. Retten etter inngått avtale vart vannmagasinene i større grad politisk "styrte" og strømprisane vart mykje lågare. Rauma sette så ned sine marknadsførte prisar på same avtale. Eg spurte Rauma om dei kunne være rause/fornuftige å justere min nyinngåtte 3- års prisavtale tilsvarende deira nye marknadsførte og lågare pris mot restart av bindingsperioden. Alternativt ønska eg å betale bruddgebyr for så å binde meg til ei lågare pris.

Dei svarar opp med kostnaden for bruddgebyr x2 (6000kr) Det er greit nok… men i tillegg krev dei erstatning tilsvarende deira estimerte tapte inntekter ved at eg går ut av den dårlege avtalen. Dette skal dei ha 61 000kr for. Utgangsbilletten min etter 3 mnd kundeforhold med dårlege vilkår blir så ca 67 000kr!

I løpet av 3- års perioden har dei kalkulert å selge energien til meg med eit påslag på innpris tilsvarende 94%. Altså nesten dobbel pris. I realiteten ville dei garantert kunne selge energien på ein annan fastpris- avtale. Det reelle tapet er derfor langt mindre, og kanskje ikkje- eksisterande.

Med mindre Rauma har fast innpris i 3 år framover, vil det også være umogleg å kalkulere et slikt tap, da det er igjen 33 mnd av perioden. Hvis dei derimot har fast innpris i 3 år, er det vel drøyt å sko seg på krig og ufred ved å selge strømmen til slike påslag.. (dobbel pris)

Eg anser dette som eit svindelforsøk.
Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.