Systemfag Norge As - Halden

Butikker og tjenester i Norge

Systemfag Norge As - Halden

Publisert den: - Visninger: 430 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 24 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 33 - Resultat: 3.2

Hovedkontor Systemfag Norge AS i Halden

Systemfag Norge AS har etablert seg som en viktig aktør innen HMS-systemer, med hovedkontor i Halden. Mange kunder har delt sine erfaringer, både positive og negative, noe som gir et variert bilde av selskapets tjenester.

Positive Tilbakemeldinger

Flere kunder har uttrykt stor tilfredshet med HMS-systemet fra Systemfag. "Vi er veldig fornøyd med HMS-systemet fra Systemfag! Hele prosessen gikk knirkefritt fra første kontakt til ferdig innført system." Det er tydelig at de setter pris på den gode hjelpen og oppfølgingen de får gjennom hele installasjonsprosessen. Systemet er omtalt som «enkelt å bruke», noe som gir brukerne full kontroll over HMS-arbeidet. Registrering av avvik og oppfølging av tiltak er blitt en lek for mange.

Utfordringer og Kritikkommentarer

På den annen side, har det også vært flere kritiske tilbakemeldinger. Noen kunder har rapportert om «svindel» og skuffende opplevelser knyttet til kurs og kommunikasjon. En kunde skrev: "Dessverre kan jeg bare gi én stjerne. ADVARSEL! svindlere." Dette tyder på at det finnes forbedringspotensialer i hvordan selskaper håndterer kunder og deres henvendelser.

Kundeverdier og Kundeservice

Til tross for de negative kommentarene, finnes det også mange som roser kundeservicen hos Systemfag. "Utrolig bra kundeservice," sier en av kundene. Mange opplever at de får rask hjelp når det trengs, og dette er et viktig aspekt for enhver virksomhet.

Hva Kunder Bør Være Oppmerksomme På

For potensielle kunder er det verdt å merke seg at noen har opplevd problemer med avmeldinger av kurs og kommunikasjon fra selskapet. "Forferdelig samarbeid," klager en annen kunde. Det anbefales derfor alltid å lese vilkårene nøye og ha en klar kommunikasjon med selskapet før man inngår avtaler.

Konklusjon

Hovedkontoret til Systemfag Norge AS i Halden tilbyr et HMS-system som mange er fornøyde med, men selskapet har også fått en del kritikk. Potensielle kunder bør undersøke grundig og vurdere både positive og negative tilbakemeldinger før de tar en beslutning. Uansett er det klart at en god kundeservice og klare kommunikasjonslinjer er nøkkelen til suksess i alle forretningsforhold.

Vår bedrift er i

Kontakttelefonen til respektive Hovedkontor er +4721411220

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4721411220

Våre åpningstider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag (I dag) ✸
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis nødvendig å endre noen informasjon som du mener er feil om denne nettsiden, vi oppfordrer deg til å levere en melding så vi vil fikse det ved første anledning. Takk på forhånd vi setter pris på det.

Bilder

Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 24 mottatt kommentar(er).

Magnus Nordstrand (05.07.2025, 03:39):
Vi er veldig fornøyde med samarbeidet med Hovedkontor. Vi kan alltid få bedre priser når vi kjøper flere produkter. Vi får hjelp når vi trenger det. Tommel opp!
Heidi Jørgensen (27.06.2025, 16:23):
Systemfag har funnet ut at de kan fakturere avtalar på forskot i henhold til sin egen kontrakt. De praktiserer en oppsigelsesfrist på 3 måneder for avtalene. Når de ringer deg for fornyelse, er det for sent. Jeg endte opp med å måtte betale et ekstra år, ca. 19 500kr, siden jeg ikke var klar over dette. Unngå dette selskapet!
Lisa Årnes (25.06.2025, 11:21):
Bedrag...!!!! Våtromskurs. Jeg har dokumentert praksis fra 2017 - 2024 med attest fra arbeidsgiver og fått avlyst til eksamen. Nå er utløpsdato for kurs og har bare kastet penger. Null kontakt med de.. Ikke seriøst system.
Ikke anbefalt!!!! Med vennlig hilsen Sylwester
Kolbjørn Svensson (23.06.2025, 20:32):
Eg får ingen svar når eg ringer, har prøvd flere gonger.
Mari Johannessen (23.06.2025, 20:09):
Ein enkel måte å kvitte seg med pengane dine på...!
Elias Solstad (23.06.2025, 11:46):
Ja, dette innlegget er så nyttig! Det er flott å lese om Hovedkontor og hvordan det kan hjelpe bedrifter med sin SEO-strategi. Takk for at du deler denne verdifulle informasjonen! 🙌
Frida Hagen (20.06.2025, 23:02):
Svært fornøyd med samarbeidet.
Jesper, tusen takk for hjelpen din!!!
Solveig Jensen (18.06.2025, 02:55):
Vi har brukt Systemfag Norge AS for all opplæring av våre ansatte.
Fantastisk god kundeservice.
Kine Johansen (16.06.2025, 15:27):
Samarbeidet var forferdelig, jeg avsluttet kontrakten for en stund siden og fortsatt mottar jeg fakturaer fra dem. De er uredelige og sender saker til inkasso. Vær forsiktig med dem.
Ingvild Rasmussen (15.06.2025, 09:36):
Skammelig og svikefull oppførsel fra selgeren. Listig og utspekulert med ordene, uten å være hjelpsom og korrekt opplysende.
Bjørn Eikeland (11.06.2025, 00:01):
Svært skuffende opplevelse, eg er enormt skuffa. Eg betalte 10 000 kr, gjorde alle oppgavene og dei gløymde å sende meg eksamensoppgavene. Då eg kontakta dei, sa dei allereie at dei skulle sende eksamen, men eg fekk ingenting i fjor. No seier dei at eg må gjere alt på nytt.
Filip Sand (09.06.2025, 04:42):
Flott kundeservice, profesjonell tilnærming og de har et dyktig team.
Kristoffer Martinsen (09.06.2025, 02:35):
Flott kundeservice! Jeg er veldig imponert over hvordan de håndterte henvendelsen min. Virkelig profesjonelle og hjelpsomme!
Tove Dahle (08.06.2025, 00:24):
Dessverre kan jeg bare gi én stjerne. ADVARSEL! svindlere. De solgte meg et kurs som aldri fant sted. store svindlere.
Jonathan Mork (08.06.2025, 00:06):
Selgerne lover at det ikke skal være noe problem å ombooke kurs hvis det skulle oppstå problemer. Men når man prøver å kontakte dem, svarer de ikke. Og så begynner de å kreve betaling for kurs du ikke hadde mulighet til å delta på. Jeg anbefaler IKKE dette selskapet.
Jan Øien (07.06.2025, 02:45):
Svært tilfreds med samarbeidet. Flinke til å tilpasse seg systemene vi trenger, og følger opp på en god måte. Dyktige folk!
Tobias Gulbrandsen (07.06.2025, 00:11):
Finn ikkje kundeservice. Eg har ringt og sendt e-post, men får ikkje noko meir respons. No har eg gitt opp.
Vibeke Sveen (06.06.2025, 07:04):
God service, rask løsning på problemar.
Trond Tveit (03.06.2025, 00:02):
Ja, jeg forstår at det kan være frustrerende når man opplever svindel. Det er viktig å være oppmerksom og forsiktig når man handler på nettet. Det beste er å handle fra pålitelige nettsteder og alltid dobbeltsjekke før man legger inn personlig informasjon. Hvis du har blitt offer for svindel, anbefaler jeg å kontakte rett instans for å rapportere det. Beskytt deg selv og vær forsiktig på nettet!
Mari Rolfsen (27.05.2025, 14:13):
Nylig signerte avtale med de, men foreløpig virker det som et veldig lovende opplegg.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.