Lynet Internett As - Fornebu

Butikker og tjenester i Norge

Lynet Internett As - Fornebu

Lynet Internett As - Fornebu

Publisert den: - Visninger: 2 419 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 75 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 194 - Resultat: 1.7

Innledning

Lynet Internett AS, lokalisert på Fornebu, har fått mye oppmerksomhet på grunn av variert tilbakemelding fra kunder. Mange har rosemalt hastigheten, mens andre kritiserer kundeservicen og stabiliteten. I denne artikkelen ser vi nærmere på tilgjengeligheten, parkering for personer i rullestol, samt de ulike erfaringene kundene har hatt med Lynet.

Tilgjengelighet

Tilgjengeligheten til Lynet Internett AS har blitt et tema av stor debatt. Flere kunder rapporterer om hyppige nedetider og ustabilitet i forbindelsen. Kommentarer som "Nettet er nede i flere dager" og "brudd som varer 1-2 minutter" er ikke uvanlige. Dette kan skape frustrasjon for mange brukere, spesielt de som er avhengige av internett til arbeid eller studier. Kunder uttrykker også bekymring over manglende kommunikasjon fra selskapet når det oppstår problemer. Mange nevner at de ikke får informasjon om feil eller når nettet vil være oppe igjen, noe som gjør opplevelsen enda mer frustrerende.

Kundeservice

Kundeservice er kanskje det mest kritiserte aspektet ved Lynet. Mange kunder beskriver opplevelsen som "helt latterlig elendig", med lange ventetider og lite hjelpsomme svar fra ansatte. En gjenganger blant tilbakemeldingene er at det tar lang tid å få hjelp, og mange gir uttrykk for at de føler seg ignorert når de prøver å kontakte support. Utallige kunder opplever problemer med å si opp abonnementet sitt, og får ikke svar på henvendelser. En kunde oppsummerer det godt med: "Helt håpløst. Alle borettslag burde styre unna disse". Det er klart at dette er en viktig faktor å vurdere for potensielle kunder.

Parkering for personer i rullestol

Når det kommer til praktisk tilrettelegging, er det også verdt å nevne parkering for personer i rullestol i området rundt Lynet Internett AS. Tilgjengelige parkeringsplasser er essensielle for å sikre at alle kunder har mulighet til å besøke kontoret uten hinder. Det anbefales å sjekke på forhånd om det finnes tilpassede parkeringsplasser for rullestolbrukere før man planlegger et besøk.

Konklusjon

Oppsummert gir Lynet Internett AS et blandet inntrykk. Med kommentarer som "superraskt internett når det fungerer", kombinert med hård kritikk av kundeservicen og tilkoblingsproblemer, er det tydelig at kundene har svært ulike erfaringer. For de som vurderer Lynet som internettleverandør, kan det være lurt å veie disse faktorene nøye og vurdere om man er villig til å ta sjansen.

Vi er basert i

Telefonnummeret til respektive Internettleverandør er +4721993366

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4721993366

kart over Lynet Internett AS Internettleverandør i Fornebu

Våre åpningstider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag (I dag) ✸
Fredag
Lørdag
Søndag
Hvis du ønsker å endre noen informasjon som du mener ikke er nøyaktig om denne nettsiden, vi ber om å videresende en melding slik at vi kan vi vil fikse det straks. Takk på forhånd takk for samarbeidet.

Bilder

Videoer:
Lynet Internett As - Fornebu
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 75 mottatt kommentar(er).

Astrid Evensen (31.07.2025, 18:19):
Helt forferdelig internett, elendig kundeservice... De unnskylder seg med at "vi har vedlikehold, derfor er det nedetid" har vært nedetid i et halvt år. STYR UNNA FOR ALT DET ER VERDT!!!
Lillian Opedal (30.07.2025, 21:13):
Dette er ein veldig useriøs internettleverandør. Eg sa opp abonnementet mitt for ei stund sidan, men må ringe og sende mange e-postar kvar månad sidan dei held fram med å fakturere. Dei har på ingen måte klart å fikse problemet, og vel heller ikkje å svare på meldingar. Fortener ikkje ein stjerne engang.
Ole Løken (29.07.2025, 19:03):
Forferdelig dårlig og arrogant kundeservice. Jeg har selv 20 års erfaring innen IT, og er virkelig skuffet over den manglende kompetansen hos Lynet. Jeg ville heller valgt GET eller CDK hvis det var mulig i dette borettslaget. I tillegg klarer ikke Lynet å oppfylle den lovet kapasiteten, selv om de tilbyr fibertjenester.
Jenny Torp (29.07.2025, 15:16):
Kundeservice og salg svarer ikke engang når du prøver å si opp abonnementet fordi du skal flytte. Etter flere purringer kom det et kort svar, men fikk regning fra dem for en periode som startet flere uker jeg hadde flytta. Svært useriøst.
Karoline Jørgensen (29.07.2025, 08:19):
Ønsker jeg visste hvor bra internett var, men nå har jeg brukt 5 uker frem og tilbake for å få det til å fungere, og kundeservice klarer ikke å følge opp problemet eller sende en montør for å fikse nettet så det er oppe og går. Har ringt og brukt så mange timer på telefonen, kjøpt tre forskjellige rutere fordi de insisterer på at feilen er hos meg, og når de til slutt innser at jeg har rett tar det to uker til for å få ordnet det. Fremdeles ikke løst. Håpløst.
Anna Eikeland (27.07.2025, 20:42):
Dersom jeg kunne ha gitt 0 stjerner, vet du nøyaktig hvorfor jeg gir dem 0 stjerner.

Forferdelig kundeservice. Flere bekjente satt i timesvis og ventet på å få svar via telefon. I tillegg kan det ta 1-2 uker å fikse internettet fordi de ikke har deler til å løse problemene med en gang? Herregud, at det er mulig!

Når det fungerer er det ganske middels, men jeg opplever som regel avbrudd som varer ca. 1-2 minutter, og noen ganger 5-10 minutter.

Det er sjelden forvarsel eller rask oppdatering når ting skjer, så på nettsiden deres ser det ut som en løgn når de sier at alt er ok.

Skaff deg noe annet om mulig.
Julie Hildre (27.07.2025, 01:15):
Nettet kan være ustabilt til tider, og det virker som om hastigheten ikke alltid samsvarer med det man betaler for. Jeg vil kanskje se meg om etter et annet alternativ.
Tove Høiland (27.07.2025, 00:31):
Helt til 2020 fungerte internettet helt feilfritt. Nå opplever jeg at nettet går ned her og der, ofte på upassende tidspunkter. Lynet må ta tak i sentralutstyret sitt. Jeg lurer på om kulden kan ha en innvirkning (dette har skjedd om vinteren). Som betalende kunde forventer jeg at Lynet tar ansvar for situasjonen. I tillegg mottar jeg SMS-varsler lenge etter at problemet er løst.
Oliver Nordby (26.07.2025, 19:05):
Eg kjem ikkje til å bli kunde her igjen.
Bente Bråthen (26.07.2025, 03:46):
Dårlig nett som stadig faller ut. Du ringer dem og de sier det er ingen problem, men de tar feil.
Lene Sandberg (25.07.2025, 14:24):
Dårlig kundeservice. Nettet faller ned 3-5 ganger i timen og har holdt på sånn i over ti dager uten at Lynet har fikset det. Det virker som det er null kommunikasjon mellom telefonsupporten og teknisk avdeling, og at de ikke bryr seg om kundene i det hele tatt. Anbefaler å unngå dem.
Aud Wiig (22.07.2025, 03:26):
Tynn suppe, anbefales ikke i det hele tatt. Unngå det hvis du leter etter raskt og stabilt nett.
Gerd Lande (21.07.2025, 00:56):
Fantastisk internett, men dårlig kundeservice.
Jeg brukte internettet i 2 år på Rosenhoff uten noen nedetid eller problemer, men da jeg skulle si opp, var det ikke enkelt.
Jeg sa opp 1,5 måned på forhånd, men fikk ikke skriftlig bekreftelse, og nå hevder de at jeg ikke sa opp i tide.
Husk å få svar skriftlig hvis du har kontakt med dem, slik at du kan henvise til det i ettertid hvis det skulle oppstå noe.
Agnes Jansen (17.07.2025, 06:26):
Utrolig ustabilt internett. Ble fortalt at problemet lå i ruteren, kjøpte en ny som oppfylte deres «krav» - like ustabilt. Nettforbindelsen faller ut minst én gang om dagen, og kundeservice stiller de samme spørsmålene hver gang. De sendte en tekniker hit og kunne ikke finne noen feil. Det er ikke konstant, men nettet FALLER HELT BORT, gjerne flere ganger om dagen. Aldri mer Lynet, ville byttet hele leverandøren om det var opp til meg.
Bodil Jansen (17.07.2025, 03:01):
Jeg vil gi dette selskapet null stjerne for elendig kundeservice. De svarer verken på e-post eller telefon. I over to måneder har jeg prøvd å si opp abonnementet mitt, men får ingen respons. Jeg har ringt 10 ganger og blir sendt som en pingpongball rundt i flere avdelinger, etter å ha blitt satt på vent i over 1 time hver gang. Jeg har fortsatt ikke fått bekreftelse på at abonnementet mitt er avsluttet. Skammelig service på alle områder. Unngå dette firmaet.
Solveig Årnes (16.07.2025, 06:25):
Den verste internettleverandøren! Hold deg unna. Her er en skjermdump av det jeg har kjøpt...og det jeg har fått...
Preben Martinsen (14.07.2025, 09:30):
Hvis du er interessert i å ha et Internett som sjelden fungerer og tar flere timer/dager før det begynner å virke igjen, da er dette Internettet for deg.
Lasse Vatn (12.07.2025, 05:26):
Fallar ut ofte, til tider er nettet nede i fleire dagar utan noka forklaring eller kommunikasjon. Om nokon prøver å selje deg dette, berre se NEI.
Lasse Tellefsen (10.07.2025, 16:01):
Helt greit internett til en rimelig pris, men kundeservicen er verken vennlig eller lett å komme i kontakt med. Problemer med faktura oppstår også.
Guri Wang (08.07.2025, 08:55):
0 stjerner, dårlig selskap, består av narkomane som aldri er til stede, det er lettere å få tak i Jesus enn deres kundeservice. Kunne ha ferdigstilt Mona Lisa til nå med tiden de bruker. Anbefales til amish folket. Dårlig dårlig dårlig, kunne fått bedre respons fra en ku på gården min. Kuene mine er stresset på grunn av lynraskt internett, melkeproduksjonen lider.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.