DigiFix - Oslo

Butikker og tjenester i Norge

DigiFix - Oslo

DigiFix - Oslo

Publisert den: - Visninger: 1 231 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 70 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 123 - Resultat: 4.9

IT-konsulent DigiFix i Oslo

DigiFix er en ledende IT-konsulent i Oslo, med et bredt spekter av tjenestealternativer for både privatpersoner og bedrifter.

Tjenestealternativer

DigiFix tilbyr mange tjenestealternativer, inkludert teknisk support, programvareutvikling, og IT-rådgivning. Uansett hvilke behov du har, har de en løsning for deg.

Nettavtaler

For å gjøre det enklere for kundene, tilbyr DigiFix nettatvater, slik at du kan booke time online uten problemer.

Tilgjengelighet

DigiFix tar tilgjengelighet på alvor. De har også en inngang for personer i rullestol, slik at alle skal kunne få tilgang til tjenestene deres.

Tjenester på stedet

DigiFix tilbyr tjenester på stedet for kunder som ønsker at teknisk støtte skal komme hjem til dem eller til kontoret.

Avtale kreves

Vær oppmerksom på at for å motta hjelp, må avtale kreves. Dette sikrer at konsulentene kan gi deg den beste servicen mulig.

Parkering for personer i rullestol

DigiFix har også parkering for personer i rullestol, noe som gjør det enkelt for alle kunder å besøke dem.

Planlegging

Uansett hva ditt behov er, er det viktig med god planlegging for å sikre at alt går smidig når du benytter deg av DigiFix sine tjenester.

Vår bedrift ligger i

Kontakttelefonen til dette IT-konsulent er +4746684466

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4746684466

kart over DigiFix IT-konsulent, Datautstyrsbutikk, Datareparatør, IT-sikkerhetstjeneste, Datareparasjon, Programvarebutikk, Databutikk, Datamaskinstøtte og -tjenester, Datagjenoppretting, Webdesigner i Oslo

Vi gleder oss til å se deg:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag (I dag) ✸
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis du ønsker å justere noen data som du mener ikke er korrekt om denne nettsiden, vi ber om å videresende en melding så vi vil håndtere det så snart som mulig. Med forventning takk.

Bilder

Videoer:
https://www.tiktok.com/@viajandoconazuu/video/7453037247101750534
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 41 til 60 av 70 mottatt kommentar(er).

Wenche Haukelid (06.04.2025, 10:05):
Eg tok med meg ein diskett som hadde mi gamle eksamensoppgåve og minner, og spurte om eg kunne overføre dataene til ein minnepinne. Dei gjorde mykje arbeid, men eg oppdaga at disken hadde riper. Det ser ut til at den ikkje kan fjernast normalt, så det enda med at eg måtte demontere disken. Til slutt blei det meir enn eg forventa, så eg bestemte meg for å tenke over kva eg skulle gjere, men dei var veldig snille og effektive og hjalp meg. Staden var nær huset mitt, og om eg hadde andre spørsmål, ville eg gjerne gå dit og be om råd.
Rolf Mellem (05.04.2025, 23:05):
En fin og ryddig opplevelse fra start til slutt!
Jeg opplevde en pc-havari og trengte en oversikt over delene som hadde blitt ødelagt, og hva man kan få tak i som kunne matche eller oppgraderes rimelig. Jeg fikk god og ryddig informasjon og en fast kontaktperson jeg ble satt i kontakt med underveis, og fikk skaffet det jeg trengte. De hadde ikke noe imot å sette det hele pent sammen på forespørsel- og da undersøkte de også at alt virker like fint som før pc-en havarerte. Resultatet er jeg veldig fornøyd med, da jeg fikk tilbake en pc som er bedre enn før, og alle kabler ble pent organisert også så den ser nå penere ut enn på lenge, med rikelig med ytelse til det meste jeg trenger god kraft til. De var også tilgjengelige når andre hadde fri i juli, Til min store glede. Ved tanke på at pc-delene er vanskelige å skaffe nå mot før er jeg veldig glad for innsatsen deres! Nå har jeg en kraftig pc jeg vil ha langvarig glede av.
Tove Rasmussen (05.04.2025, 19:13):
Vi hadde en laptop som ikkje starta, med ein litt spesiell straumforsyningskontakt. Amel, butikksjefen, var veldig hjelpsam og forsto desperasjonen vår. Han sjekka batteriet og straumforsyninga og fann feilen :) Siden han var i "supergodt humør" den dagen og det var påskeferie, fekk vi jobben gratis. Eg var virkelig imponert over kunnskapsnivået hans og kor kjapp han var. Tusen takk Amel!! God påske! Ove og Vibeke
Kirsten Holte (04.04.2025, 13:30):
Eg e veldig nøgd. Dokker løysar alt. Uten dykk hadde eg ikkje klart meg i det heile tatt. Dette er for alle som treng god hjelp.
Mari Pedersen (04.04.2025, 11:48):
God service, veldig effektivt. Meget fornøyd!
Gjermund Åsvang (02.04.2025, 22:59):
Eg vil anbefale alle å ta kontakt med dei utruleg hyggelige og dyktige folka hos Digifix. Alltid god service og gode råd for kvar ein:-)
Bård Gundersen (02.04.2025, 07:11):
Fantastisk konsulent, absolutt!
Annette Amundsen (01.04.2025, 02:17):
Dere er heilt fantastisk flinke til å hjelpe oss. Det er utruleg bra service. Vi er skikkelig takknemlege for hjelpen. Kunne skryte av dykk opp i skyene, eg. Uten dykk hadde eg ikkje klart å bruke pc-en.
Lena Nilsen (31.03.2025, 02:33):
Hyggelige ansatte, med god teknisk innsikt - som tar seg god tid til å hjelpe over en trivelig kopp kaffe 👍 ...
Petter Øvsthus (27.03.2025, 15:39):
Veldig bra service og dyktige ansatte!
Rolf Brekke (26.03.2025, 22:40):
Jeg hadde problemar med musikkfilane mine på Mac, og dei redda filane mine + metadataene som var viktige for meg. Eg fekk hjelp innan kort tid, og alt vart gjort via fjernhjelp. Super effektivt!
Gerd Hagen (26.03.2025, 08:12):
Kompetent, profesjonelt og omgjengelig team. Kan anbefale!
Martin Strand (25.03.2025, 15:42):
Takk for en kjempegod jobb hjemme hos oss! Nå har vi førsteklasses nettverk i hele huset og 4 fungerende TV-mottakere. Vi setter stor pris på den fantastiske servicen. Vi anbefaler dere varmt til alle!
Bente Pettersen (25.03.2025, 08:00):
Veldig hyggelig og profesjonell til en veldig rimelig pris. Jeg elsker dette stedet.🙏🌹🙏🦋🦋🦋🦋🙏🙏🙏🙏 …
Vebjørn Mork (23.03.2025, 15:17):
Har aldri skrevet en anmeldelse før, men DigFix leverte en så utrolig god service i dag at jeg føler behov for å gi dem min anbefaling! Fortsett slik, gutter✌️
Kaja Eikeland (23.03.2025, 02:52):
Trengte hjelp til å finne gamle e-poster med vedlagte dokumenter. Fikk rask og profesjonell assistanse. Sparar meg mye tid.
Håkon Bråthen (22.03.2025, 07:13):
Hyggelige ansatte og god hjelp
William Nygård (21.03.2025, 17:11):
Eg var der for å fikse min 12 år gamle laptop. Vi blei samd om at eg skulle betale 2000 kroner om dei fiksa problemet. Dei klarte ikkje å fikse det, men dei spurte ikkje etter pengar for å prøve å fikse det.
Ida Holte (21.03.2025, 09:17):
Alltid positivt - eg er jo avhengig av dykk. :)
Noah Bergum (20.03.2025, 22:38):
Svært fornøyd i den tiden jeg har hatt serviceavtale med dere. Dere har alltid vært svært hyggelige og hjelpsomme hver gang jeg har hatt dumme problemer.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.