Duell - Kristiansand

Butikker og tjenester i Norge

Duell - Kristiansand

Publisert den: - Visninger: 865 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 34 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 94 - Resultat: 4.2

Programvareselskapet Duell i Kristiansand

Bord for personer i rullestol

Duell har gjort betydelige forbedringer når det gjelder tilgjengelighet for personer med nedsatt mobilitet. Det er viktig at alle har muligheten til å bruke systemene uten hindringer, og de har implementert løsninger som inkluderer bord tilpasset personer i rullestol.

Parkering for personer i rullestol

Selskapet har også fokusert på å sikre god parkering for personer i rullestol. Dette er en del av deres helhetlige tilnærming til tilgjengelighet, som gjør det lettere for alle kunder å besøke dem.

Avtale kreves

For å kunne gi best mulig service, krever Duell avtale før personlige møter eller oppsett. Dette sikrer at kundene får den oppmerksomheten de trenger, og at tidsbruken er optimalisert.

Tilgjengelighet

Tilgjengelighet er et hovedfokus for Duell. De jobber kontinuerlig med å forbedre brukeropplevelsen for alle, inkludert de med spesielle behov. Gjennom tilbakemeldinger fra kunder har de identifisert flere områder for forbedring, noe som viser deres vilje til å lytte og handle.

Inngang for personer i rullestol

Det er også viktig at inngangen til Duell er tilpasset personer i rullestol. Tilbakemeldinger fra brukere indikerer at dette er en prioritet for selskapet, og de tar skritt for å garantere at alle kunder kan få tilgang til lokalet uten problemer.

Planlegging

Planlegging er essensielt for effektiv drift. Duell har et solid system for prosjektledelse som gjør det lettere å navigere i programvaren. Kunder har rapportert om svært god støtte i planleggingsfasen, noe som gjør implementeringen smidigere.

Kundefeedback om Duell

Mange kunder har gitt positive tilbakemeldinger om Duell, spesielt når det gjelder hjelpsomhet og kundeservice. En kunde nevnte: "Duell har vært veldig hjelpsomme med nytt oppsett av kassasystem hos oss". Dette indikerer at selskapet har klart å tilpasse seg kundenes behov, selv etter at de har blitt kunder. Selv om noen kunder har hatt negative erfaringer, som nedetid og mangel på kundeservice, er det klart at Duell ønsker å forbedre seg kontinuerlig. Deres evne til å håndtere tilbakemeldinger og justere tjenestene viser en dedikasjon til kvalitet.

Konklusjon

Programvareselskapet Duell i Kristiansand er ikke bare opptatt av å levere programvare, men også av å sørge for at alle kunder, inkludert personer med nedsatt mobilitet, får en god opplevelse. Med fokus på tilgjengelighet, god kundeservice og kontinuerlig forbedring, er Duell et selskap som tar tilbakemeldinger på alvor og jobber for å være det beste valg for sine kunder.

Vi ligger i

Våre åpningstider er:

Dag Åpningstider
Mandag (I dag) ✸
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis du krever å justere noen data som du tror ikke er korrekt om dette nettstedet, vi oppfordrer deg til å videresende en melding så vi vil fikse det ved første anledning. På forhånd takk for samarbeidet.

Bilder

Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 34 mottatt kommentar(er).

Martine Sørlie (02.06.2025, 23:56):
Jeg må si at jeg er veldig fornøyd med den hyggelige og gode servicen jeg har mottatt. Takk for en flott opplevelse!
Vidar Nilsen (31.05.2025, 13:14):
Tommel opp for den fantastiske servicen og det brukervennlige systemet!
Trond Øvrebø (30.05.2025, 20:44):
Flott service. Rask levering. Enkelt å kommunisere med. Anbefales for de som trenger et kassesystem. Vi er strålende fornøyd med opplæringen, servicen ... ja, alt! 🙂 ...
Inga Kristoffersen (30.05.2025, 02:28):
Flott personlig service for oppstart av ny kasse.
Markus Hoff (28.05.2025, 08:36):
Fantastisk skybasert kasseløsning med sømløs integrasjon til regnskapssystemet. Kan anbefales!
Dorothea Jensen (27.05.2025, 22:54):
Flott kasseløsning som stadig utvikler seg. Nydelig design og fantastisk service. Chatten som er lagt til nå gjør det enkelt å få hjelp raskt.
Randi Bråthen (24.05.2025, 15:18):
Fikk svar og hjelp umiddelbart via chatten, veldig imponert over responsen! Takk skal du ha!
Ragnhild Evensen (24.05.2025, 09:03):
Snart svar og hyggelig servicefolk🙂 ... "Rask respons og hyggelige servicemedarbeidere" 😊...
Therese Rolfsen (24.05.2025, 01:51):
Fantastisk kassasystem og programvare 😊 ...
Embla Lie (21.05.2025, 18:38):
Alltid hjælpsom og god service.
Trond Langås (21.05.2025, 11:45):
Dårlig kundebehandling når man kjøper opp en konkurrent (unipos) for så å kutte all support på leaset utstyr/lisenser. De går deretter ut å skal selge inn eget system (Duell) Der de ikke er i stand til å levere løsningene de lover ved innsalg. Helt fantastisk slett kundeservice, mtp. oppfølging og levering.
Kine Pederson (21.05.2025, 07:02):
Utmerket kundeservice og pålitelige kassesystemer! Jeg er strålende fornøyd.
Aksel Hansen (20.05.2025, 03:40):
Dette er en useriøs og svindelaktig tjeneste!! ANBEFALES IKKE
Lasse Sivertsen (19.05.2025, 05:59):
Svært tilfreds med Duell som system, og spesielt Elisabeth Smith på salg. Ekstremt rask og god oppfølging! Våre kunder er strålende fornøyd med systemet!
Isak Rolfsen (19.05.2025, 00:41):
Fikk rask og utmerket støtte fra kundeservice over telefonen.
Lotte Jacobsen (18.05.2025, 11:09):
Dette er bare tull. Ikke stol på dem, jeg har ikke mottatt produktene jeg kjøpte fra dem.
Ingeborg Krogstad (16.05.2025, 23:37):
Veldig fornøyd, fantastisk kundeservice.
Synne Ottosen (16.05.2025, 06:55):
Alltid hjelpsom og får løst problemet fort.
Alexander Rogstad (13.05.2025, 01:18):
Noen notater eg har tatt opp gjennom tida. Kanskje noe er fikset, og kanskje eg mangler å skrive noe på lista. Skal prøve å oppdatere den seinere:

- Ser ut som man ikke skal trykke 2 ganger på synkroniser (integrasjon 24Seven + Duell) innenfor 90 min. Hvorfor har ikke duell tatt bort denne funksjonen de neste 90 min man prøver

- Hvis man prøver å eksportere en faktura til regnskapssystemet (24Seven), så blir det feil, men man får ikke tips om å vri bryteren som styrer Kundene til «På»

- Det er ikke mulig å bruke enter-tasten når man legger til varer på en bestilling (har blitt fikset, til tross for at Duell var imot dette)

- Sjekkliste ligger under innstillingane...
- Innstillingane kunne ha hett oppsett eller noe

- Tekst/tall forsvinner fra søkefeltet hvis man legger til filter for søket. Filteret må altså legges til først

- Det burde være mulig å skrive matteoppgaver i prisfeltet på vareinnlegging (som i alle regnskapssystem), eventuelt være mulig å spesifisere fortjeneste i prosent

- Det burde være mulig å opprette ny bestilling fra kundekortet

- Burde være mulig å låse opp bestillinger i adminpanelet. Hvorfor må man gå til kassa fysisk?

- Det burde være mulig å skrive negative beløp i tillegg til negativt antall? (FIKSET?)

- Dato burde ikke være automatisk fylt inn som søkefilter på arbeidsordre/kundeordre

- Når man holder musepekeren over pakkseddelen eller faktura hake-tegnet, viser den datoen akkurat nå istedenfor datoen ordren ble pakket/fakturert (FIKSET?)

- Ved oppdatering av kundekortet fra bestillingen, og man trykker lagre, blir alt i feltene borte og man må krysse ut (FIKSET?)

- Burde være mulig å skrive ut bestillinger uten å laste ned

- Hvis en bedriftskunde henter varer i to omganger (for eksempel samme dag), og dette eksporteres til 24seven, mister man hentereferansene hvis dette ikke legges som en notis på varen
Martin Andersen (12.05.2025, 11:31):
Duell har vært svært nyttige med den nye oppsettet av kassasystemet hos oss på Oslo Rørlegger & Entreprenørbedrift AS (OREB). De har gått utover det som var avtalt da vi først ble kunder hos dem, og de har fortsatt å levere god service etter at vi ble kunde. I tillegg til å installere nye betalingsterminaler har de også håndtert overføringen av våre utallige varefiler, noe som har vært til stor hjelp for oss. Derfor vil jeg trygt kunne anbefale dem :).

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.