Nav Halden - Halden

Butikker og tjenester i Norge

Nav Halden - Halden

Nav Halden - Halden

Publisert den: - Visninger: 341 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 12 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 25 - Resultat: 2.1

Tilgjengelighet ved NAV Halden

NAV Halden er en viktig institusjon for mange innbyggere som står overfor ulike utfordringer. Tilgjengeligheten til tjenestene er avgjørende, spesielt for de som har spesielle behov.

Inngang for personer i rullestol

For personer med nedsatt mobilitet er det essensielt at offentlige kontorer er tilgjengelige. Inngangen til NAV Halden er tilpasset for personer i rullestol, noe som sikrer at alle kan få tilgang til de nødvendige tjenestene uten hinder.

Parkeringsmuligheter for personer i rullestol

Parkeringsfasilitetene rundt NAV Halden er også tilpasset for personer med funksjonshemning. Det er reserverte parkeringsplasser som gjør det lettere for brukere å komme seg til kontoret.

Kundefeedback

Tilbakemeldingene fra brukere varierer sterkt. Mange roser de flotte og blide ansatte som møter dem, samt veiledernes innsats for å gi hjelp raskt. Dette er positivt i kontrast til enkelte negative opplevelser, der folk uttrykker frustrasjon over systemets kompleksitet og manglende kommunikasjon.

Noen har imidlertid rapportert om uverdig behandling og vanskeligheter med å få den hjelpen de trenger. Kunder har delt erfaringer med dårlig oppfølging fra veiledere, lange ventetider og manglende respons fra administrasjonen, noe som kan skape ytterligere utfordringer for sårbare individer.

Konklusjon

Selv om NAV Halden tilbyr tilgjengelighet for personer med spesielle behov, er opplevelsen av tjenestene variert blant brukerne. Det er viktig at både positive og negative tilbakemeldinger blir tatt på alvor for å forbedre tilbudet og hjelpe de som virkelig trenger det.

Vår bedrift ligger i

Telefonnummeret til dette Sosialtjeneste-organisasjon er +4755553333

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4755553333

kart over NAV Halden Sosialtjeneste-organisasjon i Halden

Våre servicetider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag (I dag) ✸

Nettstedet er

Hvis nødvendig å modifisere noe element som du tror ikke er presis om dette portalen, vi ber om å levere en melding slik at vi vil justere det raskt. Takk på forhånd takk for samarbeidet.

Bilder

Videoer:
Nav Halden - Halden
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 12 av 12 mottatt kommentar(er).

Lotte Sørensen (16.06.2025, 00:30):
Etter å ha vært i NAV-systemet i over 12 år, har jeg virkelig sett hvor ille det har blitt. Jeg har aldri opplevd maken! Nå har jeg blitt bokstavelig talt kastet ut av min AAP-stønad, og er nødt til å henvende meg til NAV sosialtjeneste for å få hjelp til å overleve. Selv om jeg er syk som fy og så vidt klarer meg selv. De vet akkurat hvordan de skal knuse en person psykisk. Så hvis man som meg havner mellom to stoler i NAV-systemet, så sliter man virkelig. Jeg trodde NAV var der for å støtte gjennom tøffe tider, men dessverre gjør de det hundre ganger verre. Avdeling Halden er stedet man helst vil unngå, for å si det mildt!
Hallgeir Thorstad (13.06.2025, 23:15):
Fikk ikkje treffe saksbehandler på over 1 år, og fekk ikkje bytte saksbehandler i mellomtiden. Enda opp med tvangssalg av huset. Er det rart at det er 3,8 sjølvmord i Halden kvar mnd. Mange har sikkert blitt køyrt i grøfta av dette NAV-kontoret. Dårlegaste karakter!!!
Oddbjørn Lande (09.06.2025, 17:20):
Flyttet til Halden fordi det er et nydelig sted, alt var nærme og sånn jeg trengte det for min sykdom.
Men på grunn av NAV, så blir jeg så og si "tvunget" til å flytte ett annet sted.
Bare 6 måneder har jeg bodd her, og ALLE gangene har det vært et eller annet problem.
Denne måneden er det verste. Jeg leverte kravene mine, alt er gjort i stand men ser ingen penger på kontoen min. Ringer og hører at min veileder er på ferie og noen andre "egentlig" skal ta seg av mine papirer, hun sender purring og sier at jeg senest blir ringt opp tirsdag.
Tiden går, tirsdag kommer, ingen telefon.
Jeg ringer da opp dagen etter, hun jeg snakker med synes det var veldig dårlig og måtte kontakte sjefen på kontoret fordi andre ikke kunne gjøre jobben sin.
Jeg har vel ringt 1 gang hver måned, og hver eneste gang har INGEN tatt opp telefonen på kontoret, bare sentralen.
Ikke en eneste gang har jeg fått en slags melding, eller noe på at jeg mangler et krav, noe er feil eller ting kan ta lengre tid. Du må virkelig finne ut av ALT selv.
Så nå ser jeg på nye leiligheter. Og må flytte fra dette nydelige stedet, fordi dette er virkelig ikke et opphold jeg som syk kan forholde meg til.
Tusen takk NAV Halden!
-Adrian
Terje Bergum (28.05.2025, 11:58):
Dessverre må eg berre gjere som dei fleste og snakke om desse NAV-ene... Ser ut til å vera meir trøbbel enn eit stad ein kan føle seg tilfreds og utvikle seg, eventuelt få hjelp og støtte frå mange ansatte som er trente til å kunne tilby det. Eg trudde det var ille for 15 år sidan, men no er det nesten umenneskeleg. 😓 ...
Silje Høyland (22.05.2025, 14:12):
NAV er en strukturell voldelig og totalt inkompetent ansiktsløs monster.
Lukas Sveen (19.05.2025, 02:14):
Jeg har vært i konflikt med Nav Halden i 8 år, de fortsetter å rotet med økonomien og leilighetene...
Nils Jensen (13.05.2025, 10:15):
Forsinkelsen dreper virkelig verdien av NAV. Kunne vært bedre. Det er virkelig frustrerende å se hvordan tidsforsinkelser kan påvirke kvaliteten på tjenestene som tilbys av NAV. Det er viktig at organisasjonen jobber med å forbedre effektiviteten og redusere ventetiden for å sikre en bedre opplevelse for brukerne. Vi håper virkelig at NAV tar dette på alvor og gjør nødvendige endringer for å imøtekomme behovene til de som er avhengige av deres tjenester.
Theodor Årdal (06.05.2025, 09:13):
Det er alltid rom for forbedring.
Helene Lie (27.04.2025, 13:42):
Hele NAV-systemet er en større belastning enn hjelp for folk flest. Det er trist og tragisk at mennesker i en vanskelig situasjon skal få livet enda vanskeligere på grunn av et regelverk som ikke tar vare på menneskets psyke også.
Hanne Pettersen (22.04.2025, 10:02):
Fantastisk hyggelige folk som møter deg. Veiledere som legger ned en imponerende innsats for å sikre at man får hjelp så fort som mulig. Gode samtaler og grundig veiledning for en som er ny med Nav-systemet. Selv om systemet kan virke langt og tungvint, er vi alle klar over det. Men slik er det bare, de ansatte kan ikke klandres for det. Jeg har ingenting annet enn ros å si om Nav Halden.
Liv Østby (22.04.2025, 00:52):
De koser seg skikkelig, bryr seg ikke engang om folk, det er ingen som kan kontrollere dem på dette stedet!
Amanda Nordstrand (19.04.2025, 17:48):
Om du har uflaks og havner på nav i Halden, så er det nok best å flytte til en annen kommune. Jeg har vært på nav i Halden i 2 1/2 år og blitt behandlet på alle uverdige måter man kan behandle folk på. De bytter veiledere etter hva som passer, de vri på alt slik at sannheten ikke skal komme frem. I møtene setter de av dårlig tid for at man ikke skal rekke å gå gjennom ting. De jobber hardt for å ødelegge menneskers liv.
Min enkle misjon var å kontakte nav, søke aap og få hjelp til å se om det var mulig å få tilpasset jobb som var bedre for min helse. Siden jeg er veldig positivt innstilt til å prøve å få til noe. Men dessverre har de over 2 år fått meg til å være både i sjel og kropp. Så ender du opp på nav i Halden, ikke forvent noe hjelp.
Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.