Systemintegrasjon ved Norgesnett AS
Norgesnett AS har vært en viktig aktør innen strømleveranse i Nesoddtangen. Selskapet har vært gjenstand for både positive og negative tilbakemeldinger fra kunder, spesielt etter nylige hendelser som har påvirket strømforsyningen.Kundeklager om prisøkning
En av de mest bemerkelsesverdige klagene fra kunder er knyttet til prisen på strøm. Etter å ha fått forbud mot å øke prisene i to år, har kunder nå opplevd en umiddelbar prisøkning. Mange uttrykker misnøye med kommentaren: *"Dette firmaet fikk forbud mot å skru opp prisen i 2 år da de hadde hatt for høy pris i 10 år!! Nå er de 2 årene over og de skrur opp prisen med en gang! Forferdelig firma. Anbefales ikke."*Denne typen tilbakemeldinger kan føre til bekymringer blant eksisterende og potensielle kunder om selskapets prissetting og kundeservice.
Strømbrudd og varsling
En annen engasjerende tilbakemelding kom frem etter et strømbrudd som rammet hytten til en kunde. Kunden rapporterte: *"Gårsdagens strømbrudd på min hytte i Furuveien 38, 3474 Åros, var det tredje siden september. Det ser ut til at det var planlagt og jeg ber om at slik varsling skjer minst ett døgn på forhånd."*Strømbruddene har skapt alvorlige problemer, spesielt når kulden setter inn. Kunden uttrykker bekymring for frosne vannrør og potensiell skade, noe som understreker viktigheten av å informere kunder på forhånd om planlagte avbrudd.
Avslutning
Til tross for utfordringene, er det viktig for Norgesnett AS å ta tilbakemeldingene fra kundene på alvor for å forbedre sine tjenester. Effektiv kommunikasjon og en rettferdig prispolitikk vil være avgjørende for å gjenvinne tilliten hos kundene i Nesoddtangen.
Vi er plassert i
Kontaktlinjen til respektive Systemintegrasjon er +4766911853
Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4766911853